Subject: Kooskõlastuse taotlus
From: "Riia _" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 12:05:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

21. septembril, kell 12.00  - 17.00 toimub Jõhvi Muusikaväljakul/Jõhvi 
Kontserdimajas rahvuskultuuride kultuurifestival "Loomepada", mille üks osa 
on Muusikaväljakul rahvustoitude esitlemisel ja degusteerimisel. Kahel 
rahvusrühmal on soov kasutada manuses olevaid  tuleasemeid, et kohapeal oma 
rahvustoite valmistada.  Soovin Teie kooskõlastust antud tuleasemete 
kasutamiseks antud üritusel.
Ürituse korraldajaks MTÜ Ida-Virumaa Integratsioonikeskus koostöös Jõhvi 
Kultuuri- ja Huvikeskusega.

-- 

Riia Tallerman
Jõhvi Kultuuri- ja Huvikeskus
direktor

Tel: + 372 515 7496
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.huvikeskus.info <http://www.huvikeskus.info>